hoppning

hej! igår var det hoppning och det gick super! william var pigg som vanligt men det är bara kul när det går fort:)
vi skulle hoppa tre hinder som stod ungefär såhär:        
                                                                              II
                                                                                               II
                                                                                                                  II
och så skulle vi hoppa snett över hindrena, det gick FORT men det gick bra!
tyvärr vart det inga bilder, mitt fel för jag sa aldrig till mamma.
idag så ska jag, mamma, josse och josses mamma åka och provrida en c-ponny för jag börjar bli för lång för lilla william men josse börjar också  bli förstor för sin b-ponny:( nu är jag hos farmor och farfar och vi ska snart fika för mamma ska hämta mig ca kl halv 4 och sen ska jag byta om till ridkläder, kan visa hur jag kommer att se ut!
jag kommer inte uppdatera så mycket idag kanske något ikväll!
vi börjar bli förlånga elle hur?  hare bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0