P&J

Hej! Idag har jag varit funktionär på P&Jen på ÖRT. Var där i ca 5 timmar. Asså, jag fattar inte hur endel hoppar 1.20-1.30. Det är ju skithögt. Iaf, jag, josse och johanna (tycker ni ska gå in på henes blogg; Http://johannaskufca.blogg.se). Vi stog och snacka HELA tiden. Haha...
Imorrn är det ridläger.:) vi ska bada, äta pizza, kolla på film om det är dåligt väder, och såklart rida. 
Kommer uppdateringen ligga på topp? nej, för josse komme roch hämtar mig ca halv 11, och då ska allt vara klart, sadel, träns, borstar osv var i bilen/transsporten. Så det blir en tidig morgon, hehe, måste gå upp halv 9)(senast) :C, menmen...


Imorrgon ska lollo  hjälpa mig med att få upp hearden:) Tror det blir den↑ men jag vet inte?!?!?!?????!!!!?!????!!!!


//Wilma

Kommentarer
Postat av: mamma

Lite jobbade ni väl ändå?... ;-)

2011-06-21 @ 22:47:01
Postat av: Anonym

halv 9

2011-06-22 @ 09:50:06
Postat av: Lollo

Juste :) kan försöka hinna med det idag :)

2011-06-23 @ 11:00:22
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0