Ny blogg?

Har funderat på den saken ganska länge nu.  Ska jag byta blogg? Ett tag tänkte jag att jag kan ju faktiskt kan radera alla inlägg här på Poniz. Men jag vill samtidigt inte det, då jag har ganska många minnen jag gärna vill ha kvar. Raderar jag dom är dom puts veck.
Så vad tycker ni? Det är ändå för er jag bloggar :D
 
Och  varför jag vill starta en ny, är för att jag känner mig "klar" med Poniz. Statestiken ligger på 40-50, jag gör inget för att den ska stiga. Jag gör inga bra inlägg känns det som, och kommentarerna kommer det inga. Vill ha en stor blogg, och jag tror att "Poniz.blogg.se" inte är ett namn som syns, inte tillräckligt i alla fall.
Om jag startar en ny blogg, kommer Poniz vara kvar!
 
Den nya bloggen ska ha ett lite annorlunda namn, men samtidigt vara enkelt och det ska passa in på mig. Sen vill jag ha en snygg design.
 
Så vad tycker ni? Låter det som en bra idé? Ni får jättegärna komma med förslag på bloggnamn :D
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker du gör rätt med att starta en ny blogg, men du kan ju har kvar poniz i fall du ångrar dig :D
kör på TeamWM.blogg.se som du sa:D <333333333333

2012-08-03 @ 12:05:12
URL: http://ponnyrock.blogg.se
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

Var kvar! :D <3

2012-08-03 @ 15:38:19
URL: http://perfectpony.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag tycker att du ska vara kvar. Men du kan ju radera alla inläggen. :D :) <3 <3

2012-08-03 @ 21:36:50
URL: http://Aylajakarus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0