Buckens Cruella

Hej! Nu är jag hemma från provridningen på Cruella eller stella som de kallar henne:)
Hon var rolig att rida, lagom pigg och så!  
Vi eller mamma tycke om henne och det gjorde jag med men det är inte riktigt den hästen jag letar, menmen.
vart en bild för mamma stog antingen och prata med de som hade henne eller så stog hon och tjata på mig, så inga bilder fy, på dig mamma! en bild blev det men nu sitter jag hos mina kusiner så jag kan inte ladda upp den, men en bild på världens bästa William
 Sen 2008, vi höres

Kommentarer
Postat av: moresun

...tog visst ett par bilder...

2011-04-09 @ 22:04:24
Postat av: Moster Karin

Söta Wilma!

dom kallar henne Ella!! Men Stella är oxå fint!

Kram

2011-04-10 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0