Dressyr Div III

Jag ska ju vara med i örebro ryttarteams (fd wittvång) Div III dressyr lag. Första omgången går i Gyttorp, andra i Mullhuttan och den sista i örebro(fälltrittklubb) och jag ska rida för laget i Mullhyttan och Örebro(fälltrittklubb). vi är 7 st som ska rida för laget(säger inga namn men om du är med i laget får du gärna skriva en kommentar) det är två b-ponnysar och fyra D-ponnysar men sen är jag lite osäker på om det är en c-ponny också eller om det är en D-ponny till. Alla omgångarna går i Lc:2 men sen är det en "förklass" som går i Lc:1 och då är det ryttarens sits och inverkan som  domarna tittar på. Om man får över en viss %(tror det är 62%) så får man en rosett.
Jag hoppas såklart att vi vinner någon omgång men det vore + i kanten  om vi skulle vinna finalen också, men det hänger helt på oss men jag vet att vi är bra för alla i laget är duktiga för vi är "örebro ryttarteamare".


Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till...från huvudsponsorn :-)

2011-04-04 @ 13:22:02
Postat av: Kicki

2011-04-04 @ 13:22:25
Postat av: fanny

hej wilma !:D

saknar dig ju :(

aja , du mkan ju kommentera på min blogg så kan vi ju kanske ses nån dag?:D



aja lycka till på tävlingarna.

kramizz:D<3

2011-04-04 @ 22:39:55
URL: http://ponnysnillarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0