:(

Hej!
Jag har dåligt sammvete pga att igår när jag skulle ta in Saga från uteburen så hoppar min katt Jansson in i buren och jagar Saga sen så försöker hon kjrypa ner i ett hål som Saga gräft men jag hade ställt för en låda så Saga inte skulle komma ner, men de gjorde inte Jansson heller. Jag skrek typ åt jansson  så hon fick lite panik och då försökte hon hoppa ur men fastnade i nätet och då sprang hon och jagade Saga men när Jansson väl hoppat ut så satt Saga och skaka, stackare!:(
Men igår kväll fick jag dåligt sammvete för Jansson har inte kommit in, hon kanske inte kommer tillbaka. Jag har fortfarande dåligt sammgvete men nu är jag hos farmor. Vi ska snart åka och hämta Britta ( min fasters katt ) för hon ska till vetrenären.
Vi ska också köpa mer hönbsnät som vi ska sätta på Sagas utebur så det inte kommer några katter eller nåt, för Jojos kanin Alfons blev tagen av räven, saknar dig Alfons!  Har ingen bild på Jansson men ni får en på ludger bearbaun ( stavning)  och en på Super Saga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0