Göteborg Horse Show

jag var ju på Göteborg Horse Show med Mamma och min moster Anna!
Jag och mamma åkte kl 6 på morgonen och sen åkte vi till laxå och hämta Anna sen mot Göteborg och vi fick typ sista parkeringsplatsen  på närmsta parkeringen men sen gick vi och när vi kommit in i själva Scandinavium(stavning) så träffa vi min gamla ridlärare som bor i Göteborg nu och vi prata lite och sen så kommer Rolf-Göran Bengtsson och då blir jag lixom lite blyg även om han bara gick förbi(jag är ganska blyg annars också) men sen gick vi och satte oss och då var det "Morgondagens vinnare" vi kollade lite sen gick vi in på Euro Horse(mässan)
och mest bara titta köpte lite saker(bilder kommer sen) sen gick vi och åt lunch, Mammas Pastasallad, mums fillibabba:) sen gick vi och handla lite till innan dressyren som mamma och Anna ville se, men den vart rätt så tråkig för det tog nästan 10 minuterper ekipage(stavning) och det vat ca 15 ryttare som skulle rida så det tog ca
1.5 timme, inte sån kul fast Patrik Kittel kom tvåa, Grattis!bsen gick vi och shoppade loss för det var en Hoppning sen var det 2 timmars paus innan kvällsförsställningarna som vi skulle titta på jag och det köpte kommer senare men sen när vi skulle gå och till kvällsföreställningara så gick jag in i Alexander Zetterman, pinsamt"!" men så var det en 1.60 hoppning och om det var typ en bred oxer så hörde man bara "ohhhh" och om någon rev  "neeeeeej"
sen så var det voltige uppvisning och en flyingeshow innan "six-bar" och six-bar en en tävling där ryttarna hoppar 4-6 hinder och om de river eller vägrar så får de inte vara men mer men och de klarar alla hindren felfritt så höjs hindrena och det högsta hindret låg på 1.85 ocg två klarade det fast en som klarade det rev hindret innan så den kom tvåa, synd! sen åkte vi hem på kvällen och var hemma ca 3  på natten.
det jag köpte var

min häst set
 Säkerhetsväst
 Min häst tröjor fast den lila köpte Anna åt mig, Tack
träns men grönt foder
 Schabrak
 Ett till Schabrak
 Swarovkipannband
 Catago - silverboots
jacson tävlingskavaj/stalljacka
Två ridsport fast de fick jag gratis
och de här är ifrån six-bar
 Lite suddig
Ärevarv, lite suddig

ärevarv
ärevarv
vart inga hoppbilder (har vist raderat de) men jag ska fixa så ni får se några i alle fall:) det tog nästan 45 minuter att skriva allt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0