Hemma från en perfekt Erika-träning

nu är jag hemma från den perfekta Erika-träningen:) det gick super, asnöjd:) han gick inte riktigt i den formen jag ville men han sökte sig neråt typ hela tiden, men jag kunde sitta ner och det har jag inte kunnat förut för att William har ett sånt steg i traven, och i galloppen gick det lite för fort men inte raceergallopp som det brukar vara. vi åkte också med nya transsporten och William har inte kunnat stå med en "hård" mellanvägg men den i nya transsporten så är det en "lös" och det gick jättebra att åka också, han stog helt stilla och kassta sig inte åt ena sidan som han gör med en "hård" mellanvägg:)
 <----- Den är inte från idag:)
Hörs imorn, god natt //wilma

Kommentarer
Postat av: moresun

...kom ihåg...1 min vid datorn = 1 situp :-)

2011-04-05 @ 22:59:05
Postat av: Eirikelin

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-21 @ 15:20:59
URL: http://eirikelin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0