Hoppat på Victor....!

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen, men idag så red jag och mamma ut i skogen, William var sjukt pigg, han bara trippa och ville springa iväg fort som tusan.
Sen Grillade vi ( mums ) sen ponnyakuten, sen red jag Victor på ridbanan. Jag hade fyllt en stor sopsäck med halm som jag lagt på ridbanan. Jag hade ställt en kubbe på varje sida om säcken. Jag hoppade säcken några gånger och han hoppa jättefint. Mamma la upp en bom på kubbara och de hoppade jag några gånger, en gång då hoppade han men rev allt, men det var mitt fel ( dålig väg ), förlåt Victor:(
Men sen kom jag en gång till och då hoppade han jättebra. Mamma mätte också och hindret var 70-75 cm högt, coolt vaa? Nä jag har hoppat högre, men han är knappt hoppad uppsuttet nånting så är jätenöjd över honom.
I LOVE YOU VICTOR



Som det står på din grimma  "i´m gorgeous" Fast du är underbar inte jag, eller jo hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0