Hoppat William

Hej! Nu är jag hemma från Hoppningen som gick super. Han sprang brevid en gång men de var mitt fel, bla vägval. Men sen hoppade vi och det bara flöt på, eftersom det är en stoooooooooooooooooooooooooooor bana så var det lång mellan hindrena och då tränade jag på min sits för de är stilbedömning nu på fredag, men mamma säger att jag sitter ganska snyggt i hoppsadeln vilket många har svårt för, så de är jag glad över:D men när vi kom dit så var det stooooooooooora hinder, och oxrarna var typ 1.10-1.20 och lika breda.
Men mamma tog kort på banan med de stora hindrena så hon skulle komma ihåg hur de såg ut, för de kanske är någon som byggt de och ska hoppa imorrn eller nåt.

såhär höga var hindrena när vi kom!
Höga vha?????










Hindrena ser kanske inte så höga ut men de låg på 60-65 cm







Visst ser det ut som han stannar?

men han hoppar jättefint, stannar inte:)

Klapp och beröm, har ni hört de förut de har jag i alla fall


Var "outfiten" snygg? schabraket är rosa inte vitt som de ser ut på bilderna.

Ciao....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0