Hoppträningen = Super

Rubriken stämmer helt hoppträningen gick SUPER, fast jag ramla av:( Den såg ut som att jag satt upp fast åt fel håll,  alltså ena foten var kvar i stigbygeln när det andra benet åkte av, fattar ni annars kommentera!
Annars gick det bra, pigg var han såklart men inte Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå här pigg utan Sååååååååååååååå pigg, hehe.
Idag hoppade vi en trippelbarr som var typ 65 cm tror jag.
 Men han vill gärna hoppa högt över stora hinder så då kan man hålla sig i manen, bara att tips.
Sen kom vi hem och då "lekte" jag och min brorsa Viktor med Victor (Viktor = lillebror   Victor = häst) vi hoppade lite men en testsde jag om han ville springa efter mig och hoppa och de ville han men då sparka han bakut och då var min lilla hand ivägen så de blev lite röd, men de har gått över nu. Jag tycke bara det var skönt att jag inte blev träffad i ansiktet eller nåt!
Vi hoppade inne (inte gillat) idag också men snart ska vi börja hoppa ute:)
 Viktor och Victor  (lillebror till vänster och häst till höger)

Kommentarer
Postat av: moresun

så bra att du förklarar vem som är vem :-)

2011-04-14 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0