I LOVE YOU

Hej!  Nu är jag hemma från M-berg eller Hööks och Till häst. Det jag köpte var ridstövlar från hööks och en John Whitaker hjälm från till häst. Sen köpte världens bästa mamma sporremmar med glitter, sulor till ridstövlarna och nånting som man har i hälen så den kommer upp lite.   Jag är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå  <---- här nöjd med dagens köp:)
Hjälmen

Ridstövlarna

Hittade tyvärr inga bilder på resten men srorremarna har glitter precis som ridstövlarna:) Så nu är jag taggad till tävlingen, jag har min och Williams utrustning klar,programen kan jag och så är jag, hmmm ??????????????????
NÖJD:)    Sist men inte minst, I LOVE YOU MAMMA MAMMA mamma mamma..........=D  Hare bäst där ute!

Kommentarer
Postat av: moresun

Love you too, men nu blir det till att jobba hårt :-)

2011-04-08 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0