Mina djur

Ni kanske är lite nyfikna på Mina andra djur inte bara William och Victor!

Tom T.Hall
Tommen som han kallas är egentligen pappas häst, som mamma rider ibland!!!
Han är f.1986 alltså 25 år
Han är en travare som var med i derbyt, någon som känner igen han?



Zaga
Zaga stavas egentligen med S men det ser coolare ut om men stavar det med Z, hehe
Hon är världens BÄSTA kanin. Hon har aldrig ens försökt att bita mig. När vi köpte henne( och en till men den är xD alltså död) var hon helt vild, om jag skulle gå ut och gå med henne så sprang ( hon springer inte skuttar som normala kaniner) till närmsta buske och satte sig där, om man kom nära buren( typ 10 meter) så sprang hon iväg. Men nu kan jag gå med henne i koppel, jag kan mata henne men bara om jag sitter utanför buren osv..!

Om hon inte vill hoppa sitter hon sådär, pucko!!:)

Fröken Jansson
Jansson är min katt, hon är svart och vit. Finns inte såmycket mer att berätta
Pinsamt har ingen bild på henne men ska ta en men nu är hon ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0