När jag får en D-ponny ska jag köpa.....

TRÄNS
....Ett Dyon - The difference träns....
....Aachenträns Claridge House® Cardiff......
....Gold Medal® Catena...
Bider kommer


TÄCKEN
...Ländtäcke Gold Medal® Lyxury....
...Ridtäcke Showmaster® Fleecefoder...
...Ridtäcke, heter bara ridtäcke men vi kallar det för "ridtäcke svart".....
Bilder kommer

Övrigt
...Eggbett Happy Mouth®...
...Luddset i 4 delar Genuine Sherpa...
...Repgrimma med tyglar...
...Grimskaft bomull 2 m , fast det kan jag köpa redan nu
Bilder kommer, och allt de här finns på Hööks. Fast inte tränset men det kan man köpa Här

O just de, mina sadlar börjar bli för små och om jag får en D-ponny  ska jag byta storlek ( tum ) och då funderar jag på att köpa brun utrustning, vad tycker du? Nu har jag svart!

Bilderna! Tar de i ordning för jag orkar inte skriva allt igen


 <-- samma träns







Limegrön såklart, hehe!!

Självklart ska jag inte köpa allt men de är lite av de saker som jag skulle vilja ha! :)...!!

Kommentarer
Postat av: moresun

OM du får en D-ponny måste din mamma råna en bank! ;-)

2011-04-29 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0