Nu har jag vaknat!

God morgon, jag vakna för ca 1 timme sen. Igår var det ju Erika-träning och det gick superbra. Han lyssnade för skänkeln vilket han inte gjort förut. Lite synd att de var Hoppläger där för att de var ute, då var vi inne. Men ändå.
När jag skritta av han så tog mamma av sadeln och då gick jag på stora utebanan ( då var det ingen som happa ) och de finns en bank där som jag hoppa upp på och då följde William efter (jag red inte då ) sen hoppa vi ner och William tycket det var jätteroligt, sötgöte! Men sen så kommer det en hingst och då blir William också en liten hingst, han blåser upp sig sen piaffar ( stavning ) han, och jag hade bara grimma och grimskaft att hålla i men det gick bra.
sen lasta vi han och när vi åker så börjar hingsten att stegra, nästan välter bakåt med ryttare.
Jag tycker att det var mest synd om  Bea för det var hon som red, tänk er själva sitta på en häst som stegrar så den nästan ramlar bakåt. Men den där hingsten är 6 år, snacka om 6 års trots + att den är hingst.
 <--- den är inte från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0