provridnig

nu är jag hemma från provridningn på c-ponnyn. Den var brun men svart man och svans, ungefär som alla hästar! den var jätte enkel att få i form och gick superstadigt(håller still huvudet) och den var bara fyra fast blir fem i maj. Den såg ut ungefär som en fölunge på gången och i boxen fast när man red såg den mycket "större" ut. jag ville ha den fast mamma sa att jag kommer växa ur den fort, tyvärr:( Josse var också med och för henne gick det väldigt bra för också, kul! det vart inga bilder så ni får nöja er med en bild på mig och victorsnygging
det är typ första gången någon rider honom!
så jag ser ut, oh my god!

Kommentarer
Postat av: moresun

Ja, det var en fin ponny, men blir nog snart för liten tyvärr...

Tur att Victor har växt till sig då så att du inte blir ponnylös i första taget :-)

2011-04-02 @ 07:44:49
Postat av: moresun

Vilken fin ponny på bilderna :-)

2011-04-02 @ 07:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0