Provridning igen......:)

Idag så pratade jag och mamma om lite större ponnyer och en som bor typ 5 minuter från oss om man åker bil, men de har i alla fall en maxad C-ponny som är till salu. Mamma sa att vi skulle kunna ringa och fråga om jag kanske skulle kunna få rida på han på tisdag, men då hade de inte ridit han än så vi fick komma och provrida. Han var ganska enkel att rida,lagom pigg, a ni vet sådär man vill ha en ponny inte för pigg inte för seg liksom!
Han heter Chester och är en fux F.1995. Sen frågade de om jag ville hoppa och de ville jag såklart, jag började med ett kryss på ca 45-50 och de hoppade jag några gånger sen höjde de till 70 och de hoppade han lätt som en plätt, han var jätteduktig:)
Han ser ut såhär
En Dressyrponny med ett hjärta av GULD!. Hästar säljes( lånad bild från de som har den, hoppas det går bra att jag lånar den?)
visst är han fin?

Kommentarer
Postat av: erika lundin

jadå det gick bra att du lånade den ;)! Du var jätte duktigt! han gick ju jättefint! :D

2011-04-10 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0