Resultat!

Hej!
Nu är jag hemma från tävlingen som gick sådär!
Han var ofokuserad och var rättså het. Eller första starten som var lc:1 gick bäst för då var han inte så "stissig" men då skulle man rida med spö och det tycker William inte om. Sen fick han stå i ca 2 timmar i transsporten och den lutade lite så då fick han stå och spänna sig lite. (lc:2) Sen lasta vi ur honom red fram, han var pigg, vi gick in på banan, han lyssnade inte eller han var mera pigg. Men jag förstår honom för han fick inte gå ut i hagen på morgon som vanligt, han fick stå i transsporten som han inte brukar osv.
Ni behöver inte veta procenten eller poängen för de var inte så bra:(
Men jag älskar William ändå, I LOVE YOU!

  Du är bäst, min häst!!!!!


Sist men inte minst vill jag  grattulera Amanda, Josefin, Emmy och Alicia för insattsen i laget, jag ska rida de nästa omgångarna!  

Kommentarer
Postat av: moresun

Ja, han var lite piggelin idag den söta William. Snyggt jobbat ändå, bara å kämpa på och träna vidare :-)

2011-04-10 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0