Ridit.....!

Hej! Sorry för den dåliga update. Men nu sitter jag här i alle fall!
Okey, då kör vi.
Min kusin sov hos mig inatt, Lillebror var inte hemma så katten sov hos mig. Jag hosta igår kväll så fick ta en tablett , fick ont i magen av den, kunde inte sova, låg vaken hela natten. Mamma, pappa och kusinen snarka, kunde absolut inte sova, lillebror sov över hos min andra kusin. Min kusin väckte mig typ 7 imorse för hon sovit bra, sa att vi snart skulle gå upp, det  kommer ett sms, det står att Blixten ( en ridskolehäst) lever, kul såklart. Då ville man gå och lägga sig mamma kommer, säger att vi ska släppa ut hästarna. Följer med ändå. gå in äter frukost, sen sätter vi på nät på Zagas bur, äter lunch, Går ut i stallet, Jag rider Victor, kusinen William, och mamma Tommen. Det går bra, William pigg. Vi rider ut, de går också bra, William fortfarande pigg, men kussen klarade de bra. Vi leker häst i hagen i typ en halvtimme, sen äter vi lamm. Sen leker vi en stund till, sen tittar vi på Bulldog en stund sen Ponnyakuten såklart. Nu sitter jag här.
O just det, vi ska och provrida en häst imorrn, en New forest, mer får ni veta imorrn, jag vet knappt heller mer  men det ska bli kulkul...:)
Nu ska vi strax ta in hästarna.
Ciao...!

♥William♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0