Ridning igår och idag

Igår red jag på victor och det gick bra skritta, trava och galloppera som vanligt.  Och så hoppade jag, det gick bra.
Sen red jag på Tommen (pappas häst) och jag skulle lägga en volt runt hindret men det ville inte Tommen utan han ville hoppa så jag tänkte väl "okey da" och så hoppade han ( han är 25 år och ingen har hoppat på han på ca sju år) och han klarade det  och jag klarade det också fast jag red barbacka. Sen höjde mamma och de hindret kanske var 40 cm eller nåt och det klarade han också, Jättenöjd över Tommen. sen skulle jag galloppera och tommen drog tyglarna ur händerna och börja "bralla" så jag gled av men det gjorde inte ont.  
Sen körde jag lite frihetsdressyr med William och hindret var kvar och, jag hoppa och han hoppa efter lös.
Idag ska jag till ridhuset och "finslipa" på formen innan tävlingen i Gyttorp den 10/4, taggad! Idag skulle det igentligen varit hoppning men det vart inställt, :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(!!!!!!!
 Bilder från igår kommer senare!!!
Hare bäst sålänge, och fortsätt och gissa på minitävlingen:)


Kommentarer
Postat av: EmelieLundgren~Satsande Ponnyryttare

Hej :)

Vad kul att du oxå ska vara med !

Saga rider på Pelle(Amandas Häst)

//Emelie

2011-04-07 @ 17:15:51
URL: http://lillaemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0