Vad tycker DU? om ridstövlar

jag fick ju pengar i födelsedagspressent av mamma och pappa, mormor och morfar, mina kusiner och farmor och farfar så jag fick ganska mycket (säger inget pris) men jag SKA köpa en John Whitaker hjälm det har jag bestämt men jag vet inte om jag ska köpa en med Bling-Bling eller en utan Bling-Bling för om jag köper en utan Bling-Bling så kan jag köpa något mer och jag funderar på ett par ridsrövlar men vilka? Jag vill köpa ett par Pioneer med swarovski men det kommer det icke att räcka till även om jag köper ett par utan swarovski så räcker det icke men då finns det här på hööks --->

och www.hööks.se finns ju i örebro så det är nära och de är snygga men så finns de här med:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

9.

10.
11.
12.
Vilka tycker du är snyggast? den ridstövel som får flest "röster"  skriver jag ett inlägg om så kommentera och skriv vilken/vilka du tycker bäst om och varför? skriv nummret på den ridstövel du tycker bäst om så jag och alla andra vet vilken du menar. 


Kommentarer
Postat av: moresun

Nr 7. De guldiga! ...men som sponsor tycker jag Hööks har rätt OK prylar också... :-)

2011-04-03 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0