We are the champions!

Nu är jag hemma från tävlingen i Karlskoga! Jag säger bara, åk dit för det var en riktigt mysig anläggning, speciellt ridhuset!
Men Resultataet da!
Clear round 60 cm
Felfritt! Hur bra som helst, han var lungn, han var konsentrerad han var bara bäst. Banan var enkel!
Kanske inte de snyggaste menmen, bra gick det i alle fall:)

Ld lagklass 60 cm
Felfritt igen! Nu var han lite piggare men inte het eller nåt. Det var nästan samma bana fast de var ett till hinder bara. Det var ju stilbedömning och jag fick 51p, Jippi!

Lagets insattas
Hur ska jag säga det, VI VANN!  Vi hade 0, 0 , 0 , 4 ( fel) och de hade viby och örebro fk men, men då går det på stilbedömningen och då vann vi, vi fick totalt 154p (stilpoäng). Johanna ( en från laget) Fick 56p i  stilnedömningen och ingen "slog" henne:)




Dehär vann jag

Mina rosetter
<-- De vann jag i lagklassen:)

Jag tycker också att Pernilla(våran lagledare) gjorde ett bra jobb som lagledare!

I LOVE YOU WILLIAM!!!!


Kommentarer
Postat av: moresun

Stort Grattis till dig och hela laget. Ni var jätteduktiga!!! ♥

2011-04-22 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0