Bad update!

HeeeeJ! Jag kommer inte vara så "aktiv" idag och imorrn. För vi har några kompisar från tyskland här. så jag vill vara med lïte, fast jag inte fattar nåt xD

aaa, nu ska vi på speedway (stav)
´

Jag tror faktiskt att Farina fattar att dom är från tyskland (hon är tysk ridponny)  för hon står vid  grinden och väntar, ♥
Haha, snuttan...
Jag tror jag ska rida också, fast det gör jag nog imorrn ;) för speedwayen slutar runt 9-halv 10, så jag kanske skriver imorrn

Jag vill inte göra nåt tidsinställt för dom kommer aldrig upp, dumma Blogg.se:(

När vi åkte till tyskland gjorde jag minst 20 tidsinställda, men hur många kom upp? 4 kanske..?!?


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ciao!

Glöm inte bort frågestunden:)

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

sv: jaa gör det :) Kul om dom används :)

2011-08-18 @ 12:46:00
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0