Fy på....

Fy på mig alltså....!!! NI är ju kalasbra på att kommentera och så uppdaterar inte jag! FY på MIG!
Därför får alla som kommenterat det sista intelägget jag gjort Grön gul eller Grön vit? en länk nu i det här inlägget :D

Tack Sofia för din kommentar!
Tack Fanny Jaensson för din kommentar!
Tack Amanda Hellman för din kommentar!
Tack Amanda för din kommentar!
Tack Lisa Jonsson för din kommentar!
Tack Frida Föe din kommentar!

Ni är BÄST!



Aaa, nu till saken. Jag och Johanna har ju startat en ny blogg! Den heter Http://orebroryttarna.blogg.se
Gå gärna in och kolla, släng gärna in en kommentar om vad ni vill läsa :D vi har dock inte fixat designen än, men det kommer, det ska inte bli som den här bloggen utan header xD



Igår galopperade jag på farina på typ 1 månad xD Haha....
Hon var duktig iaf :)

Nu ska jag kolla lite bloggar oså sen ska jag nog gå och lägga min men vi hörs imorrn :) :) :)

Va söt hon är Lilla Johanna. Och william verkar tycka om henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0