Hopp/Dresyrträningen


Dressyrträning
Vi rider ju dit där jag tränar, så jag trava lite så hon skulle bli lite varm. Hon var skitfin redan då:)
Sen kommer vi dit, får vänta en stund för hon som red före mig red igenom LC:2. Och Farina som har liiite svårt att stå still, hon stog ju nästan och sov, :D

Sen börjar min "Träning". Jag fick börja med att hitta formen i skritten, sen red vi en övning som såg ut såhär -->


Jag red: Volt vid A, snett igenom, volt vid C, snett igenom osv osv.....
Och hon lyssna riktigt bra
Sen gjorde vi samma övning i trav, gick också bra :D

I slutet blev hon skitfin !


INTE I TISDAGS↑



Hoppträning
Hoppträningen gick sådär.
Vi har lånat massa sadlar, och då testade vi en, men den var iiiiiinnnttteee skön för 5 öre!!!
Skrive ringe mer om hoppningen....

Hon gjorde inte så iaf, :D

//Kram Wilma

Kommentarer
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Jajjamen! Vi åker med ÖRT :)

Kul att du gillar den!

2011-08-27 @ 09:59:26
URL: http://besah.blogg.se/
Postat av: Amanda - satsande ryttare ~ en riktig hästblogg !

finns damasker oxå ! :D <3

2011-08-27 @ 13:04:40
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0