Jag vill verkligen...

..åka till stockholm/göteborg horse show. Jag vill verkligen.
Det är så kul att gå på mässan en stund sen kan man gå och kolla på typ Grad-Pirx dressyr och fika sen går man på mässan osv...


Mamma om du läser detta: Jag vill, jag vill, jag vill, jag viiiiiiiiiiiiill! :D SNÄLLA

Sen har jag kommit på en sak, hehe. Såhär: Om vi jobbar 3 av 4 dager på ÖRT får vi följa med till Stockhol Horse Show. Sen är jag ju med i ryttarkamraterna oxå, och dom ska till Göteborg Horse Show. Så då kan vi åka till båda ställena:DDDDDDD
Hehehehehehehehe........

På GHS heter mässan EUROHORSE och det finns faktiskt en film ifrån just EUROHORSE på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=9SJ7GZAsQSc
Dock ifrån 2008, haha jag vra där då

http://www.youtube.com/watch?v=ltxdS7zT8_w
Stallarna:)

Jag var ju där iår. Jag har även varit där 08 och 09 tror jag :P Jag var på Stockholm 2006:)
det jag köpte på GHS 2011 var:

Mina saker!

det var nog allt...:D

Wilma Frågar
Ska du till GHS eller tockholm Horse show?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0