Kom igen nu!

det är bara en som har anmält sig till den stora mini-tävlingen. Lite tråkigt faktiskt. Att ingen vill vara med alltså...

Det är bara massa "kolla min blogg" den är läsvärd" osv, och jag har inget emot det, men det jag ser är att jag har oftast ca 50 "besökare" varje dag,men typ inga kommentarer :(



Imorrn blir det förhopningsvis ändrig på det, jag och johanna ska ju starta en blogg :D Jag har funderat på att ta bort den här bloggen och starta en ny, eller bara blogga på min och johannas???!!!??? det är inte lätt, vad tycker ni? ska jag ta bort poniz.blogg.se och starta en ny, eller ska jag ha kvar poniz.blogg.se? Eller ska jag bara blogga på min och johannas?



Kommentarer
Postat av: josefin

Du ska ha kvar den här

2011-08-09 @ 16:12:37
Postat av: mamma

Ja, ha kvar den här!

2011-08-09 @ 20:40:06
Postat av: Cajsa

Ha kvar den här!:D

2011-08-10 @ 13:16:21
Postat av: Frida

fy tusans du kan inte ta bort denna blogg!!! det får du bara inte jag ska tipsa din blogg:)

Tack för du länkar mig:)

2011-08-12 @ 20:03:41
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0