Lite "nynya" saker från Hööks.se



Träns - 499:-
Täcke - 699:-
Grimma och grimskaft - 59:-


Jag ska nog köpa tränset till Victor. Sen tycker jag att grimman och grimskaftet skulle sitta snyggt på Victor, och riktigt snyggt med täcket,men varför borde Victor ha täcket?? :P Den som gissar rätt vinner en länkning, hehe...




Jag har ju fundetrat på vilken färg Farina borde ha på sadel, träns osv...

Jag har gjort två outfitar. Och allt är från Hööks

eller

Vilken tycker du är snyggast??

nu vill inte blogg.se samarbeta med mig, så ni får inga bilder hur hon ser ut i svart/brun utrustning :/

Kommentarer
Postat av: Louise-hästbloggg

Jaa tycker brunt är himla snyggt men asdrygt att försöka hitta samma färg på utrustningen ex när man köper till ett träns eller så :) Svart finns det inte så många nyanser av :)

Jag hade brunt förrut men tröttnade på att det alltid var olika nyanser på det ja köpte :P

2011-08-18 @ 15:56:50
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Louise-hästbloggg

Jaa tycker brunt är himla snyggt men asdrygt att försöka hitta samma färg på utrustningen ex när man köper till ett träns eller så :) Svart finns det inte så många nyanser av :)

Jag hade brunt förrut men tröttnade på att det alltid var olika nyanser på det ja köpte :P

2011-08-18 @ 15:57:01
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Frida

1 han behöver nytt täcke ( vem är vicktor??? )

2 svart tycker jag:P

2011-08-19 @ 17:03:47
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0