Stor mini-tävling

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Ledsen att jag inte bloggat på länge. jag har inte haft lust, men dte är så varmt ute nu så jag vill vara ute. Men jag ska försöka skärpa mig! :P



Iaf, jag tänkte ju ha en liten "frågesport". det kommer vara lite blandade frågor.

Regler

Du ska kommentera att du är med. Det ska stå namn, blogg (om du har någon) och mailadress. Sen kan du skriva jag är med  elller nåt, hihi :P

Nu är du med, och du kan inte hoppa av tävlingen när du kommenterat att du är med. och du kan inte "hoppa in" i tävlingen om du inte kommenterat, och du måste kommentera innan jag läggger upp första frågan

Jag kommer skriva en fråga varje dag. då ska du kommentera vad du tror. och den som kommer närmast vinner en länkning, en ny vinnare varje dag och sen ska amn samla poäng.

Såhär kommer dte se ut i poänglistan.
Vinner du en dag får du så mycket, kommer du tvåa får du så mycket osv....

1:a = 20 p
2:a = 15 p
3:a = 10 p
och resten får  5 p.

så du får alltid minst  5 p även om du kommer sist, och jag kommer inte skriva vem som kommer sist i nummerordning, bara 1:an, 2:an och 3:an kommer stå i ordning, redsten kommer stå i blandad ordning.

Lycka till


Och jag kommer lägga ut ett inlägg innan den första frågan kommer. om ni glömt att anmäla er hinner ni innan det börjar på "riktigt" ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://liivahliin.blogg.se/2011/july/tavling-i-samarbete-med-stylegirlse.html#comment



VAR MED OCH TÄVLA OM TVÅ VALFRIA SMYCKEN IFRÅN STYLEGIRL.SE!

2011-08-04 @ 12:47:12
Postat av: Ida

Besök gärna min blogg

http://idahtt.blogg.se

2011-08-04 @ 12:48:47
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag är mee.. Mailadressen är [email protected]

2011-08-08 @ 19:46:09
URL: http://majasss.bloggplatsen.se
Postat av: moresun

É mé :D

2011-08-15 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0