TÄVLING!

HeeeeeeeeeeJ! Ledsen att jag inte har uppdaterat på lääääääänge. Men det är för att jag vra funktionär igaå hela dan och så tävla jag idag sen var jag funktionär. Såå jag har varit rätt upptagen...

Resultaten dåe!

Var rätt fin på framridningen. Men inte rikitgt med på noterna. ganska fin i skritten :D
Jag startade ju allra förts av alla, kl 09.00
Men det gick bra:) Han gick inte i form på banan, eller jo lite, men inte "riktigt tävlingsform".
Jag tyckte att han bara "dog" i skritten men jag fick en 7 på det. Fick även en 7 på sitsen och på vägarna
Riktigt nöjd faktiskt!
Det är riktigt stor skillnad gämfört med Gyttorp! Då kan jag sammanfatta båda klasserna med: hade det gått på itd hade jag vunnit båda klasserna helt klart xD hehe, ni kan få se filmerna om ni vill. men då vill jag ha 10 kommentarer, annars är det ingen idé

Älskar han ändå mest, även om vi inte vann

Vi fick 149p alltså 54,??% ....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu ska vi och träna Farina :D och imorrn ska vi mäta henne!
undrar hur hög hon är? Hoppas att hin inte är minre än 145 cm :/

Kommentarer
Postat av: Erika Lundin - Dizney

Tror att hon är runt 146-7 :)

2011-08-21 @ 18:44:44
Postat av: Frida

jag vill se film:):)

2011-08-21 @ 19:02:18
URL: http://superpoonny.blogg.se/
Postat av: nathalie

Var med i våran "veckans blogg"! :D

Vinnaren blir länkad i kategorin: Veckans blogg!

Länk till inlägget: http://hastgalningar.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-d.html#comment

Hoppas du vill vara med :)

Kram!



2011-08-21 @ 21:33:38
URL: http://hastgalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0