Träna

Heeeej! Ledsen att jag inte uppdaterade igår. men vi fiskade kräftor så vi kom hem runt 12 halv 1, PÅ NATTEN xD
jag har redan dressyrtränat med William idag. Men det var jättehårt underlag så han tyckte inte det var kul. Men vi kunde gå in i ridhuset och rida igenom LC:1 :D det gick riktigt bra. men jag skriver med "detaljerat" senare för nu ska vi iväg och hoppa med Farina :)

Men jag är lite "sur" för att mamma vill inte åka och kolla på DIV II omg 1 . Menmen, jag får ju kolla (ska vara funktionär DIV II finalen på ÖRT) så dåkan jag ju kolla :)
Hoppas det går bra för ÖRTs DIV II lag, hejja ÖRT!!








Alla förslag på ÖRTs "logga"

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker 2:an

2011-08-14 @ 14:13:43
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0