5 saker ni inte visste om mig, Farina och William

5 saker ni inte visste om mig:
- Jag har lätt för mig i skolan.
- Jag är nästan 1.60 cm lång.
- Jag kan inte sätta in en header.
- Jag blir sällan riktigt nöjd med saker jag gjort själv.
- Jag är morgontrött.

5 saker ni inte visste om William:
Han älskar att pussas
♥ Den 19 februari 2012 har William varit min i 3 UNDERBRA♥ år
♥ Han har meterlång päls ;)
♥ Han har en Facebook-sida, sök på Mollehusen William
♥ Han är den bästa hästen någonsin !♥

5 saker ni inte visste om Farina:
♥ Hon har varit min i 8 månader och 17 dagar
♥ Hon är bara 1.44 cm i mankhöjd
♥ Hon har också Facebook, sök på Prinzessin Farina
♥ Hon är ändå bäst
♥ Enligt mig är hennes favoritfärg rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0