Bad update

Hej ! Idag hra uppdateringen varit kass. Men jag var på marieberg med farmor och farfar efter skoln, sen åkte vi hem till dom och fika. Efter det kom mamma och då åkte vi och handlade på lidl. Sen var det bara att gå ut och fixa i stallet. I och äta sen gick jag ite med  Farina på ridbanan, övade lite "stopp" och "kom" och så försökte jag med "backa" men min lilla ponny fattade inte riktigt ♥ Testade även att ge henne godis mellan frambenen , det fatta hon inte heller först, sen gick det också :)
Men nu ska jag gå och lägga mig, TAGGA FÖRSTA CECILIA HANSSON TRÄNINGEN MED FARINA IMORGON :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Tror det blir kanon i morgon!

2011-12-06 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0