:D

Heej ! Idag åkte jag och mamma till hööks, fast det vi köpte där kan jag inte säga då det var julklappar ^^
Sen åkte vi in till Marieberg. Vi ska ha "nobel-middag" i skolan nästa måndag, så vi köpte en skitsnygg klänning och en tröja/kofta som jag ska ha till. När vi kom hem åt vi lite sen skulle vi till ridhuset. Frida var fortfarande sjuk (  :(   ) så hennes lillsyrra Tove fick rida istället. När dom kom ahde dom med ett jättesnyggt fleece täckte till Farina. Ett grått med hals, pjyamas typ ;) Det passade jättebra på henne ! Sen lastade vi och åkte iväg. Vi skrittade fram i ungefär 20 minuter. Sen tog jag tyglarna ocg hon känndes ovanligt bra, riktigt bra faktiskt. Sen travde jag lite sen lite skritt igen. Sen började jag trava på riktigt. Hon var såå fin ! Galopperade inte så mycket idag, men jag travade ganska mycket.  Tror jag red i 40 minuter..
(hoppas ni orkade läsa hihi ^^)


Kommentarer
Postat av: Maja

Vem ska du gå med på nobelmiddagen ? :)

2011-12-06 @ 21:29:36
URL: http://majasss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0