Jag fick som jag ville..

...hahaha, jag och mamma åkte till marieberg. Köpte julklappar och ett par vinterbyxor att ha i skolan. Frida red William idag. Det gick bra förutom att hanvar på testa-testa-testa humör. Han stack iväg med Frida när hon red, vill inte bli tränsad osv :(

Har även konstaterat att vi inte har dom mest normala djuren. Victor har nog ADHD   xD När han ska klia sig korsar han benen istället för att klia med tänderna. När ha  äter står han ibland på tre ben, när han blir borstad lägger han huvudet på sne xD♥
Sen är det kaninen, hon måste vara den mest korkade kaninen i hela världen. Hon hade på något sätt tagit sig ut ur buren. Och när jag skulle försöka fånga henne sprang hon in bland kraftfoderstunnorna och då insåg hon att det inte fanns nån mer väg ut än ett litet mushål som hon fick in huvudet i och typ fastnade xD♥ Men nu är hon i alla fall i sin bur ! :) 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

Fin blogg! :D

2011-12-08 @ 22:04:34
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0