Nobeldagen

Idag red jag först William. Eftersom det var is överallt fick jag rida i skogen bakom stallet (där var det ingen is!) Han började med att dra iväg. Fick stopp på han iaf. Men sen var han finfin ! Började med att flytta honom från ena sidan till den andra. Han var jätteduktig. Började trava efter en stund och då och han jättefin i formen. Sen körde vi lite galopp. Även där var han fin. Skrittpause Sen började jag trava igen och då red sitt-stå-stå sitt-stå-stå och han tyckte det var jobbigt, och jag ville inte bråka med han för han hade ganska mycket energi så vi tog en racergalopp som jag tror uppskattades ;) Men jag ville inte ge mig med detdär sitt-stå-stå så jag testade en gång till....och han var såå fin. Behöll formen och ville verkligen göra sitt bästa ♥ Sen skrittade jag av han !






Sen var det Farinas tur. Hon var pigg i början så mamma hoppade upp en stund. När jag hoppad eupp igen var han inte lika pigg. Började trava efter en stund. Hon var jättefin. Red i kanske 1 timme.


(hoppas ni orkade läsa :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0