Ridhuset

Idag åkte vi till ridhuset istället. När vi kom ner dit var det tre stycken till i ridhuset, så det blev ganska trångt..Men det gick bra.
När jag började trava fick hon lite damp så hon fick galoppera av all sin överskottsenergi, sen gick det bra. Efter en stund när jag både bytt varv och skrittat lite och jag väl kom till ridning så kom det en och körde utanför ridhuset, det tyckte såklart min lilla prinsessa var bra så hon slapp jobba och kunde "bli rädd och få tuppjuck" istället xD
Men sen travde jag av henne och försökte få henne lugn, sen skrittade jag av henne.


♥♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tyckte du var duktig när hon skuttade lite med dig! Du visade att det inte bekom dig det minsta när hon höll på och då blev hon också lugn! ♥

2011-12-12 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0