Shoppat på mellandagrean på hööks


TÄVLINGSSET, dock ska vi byta mössan imorgon...

UTE I HAGEN GRIMMOR TILL FARINA OCH TOMMEN, OCH ETT GRIMSKAFT MAMMA KÖPTE TILL MIG SOM JAG KAN HA TILL MIN RÖDA DISCOGRIMMA

SVART MÖSSA TILL FARINA, SKA HA DET TILL MITT SVARTA SCHABRAK SOM JAG KÖPTE I STOCKHOLM, vi ska dock byta den med imorgon...

NYTT DRESSYRTRÄNS, HON PASSADE JÄTTEBRA I DET :')

DAMASKER TILL WILLIAM, VICTOR ELLER FARINA ?!

TVÅ TRÖJOR, DEN TILL VÄNSTER SKA FARMOR SY DIT ROSA ARMBÅGAR PÅ,M OCH DEN ANDRA HAR JAG PÅ MIG NU, SÅ SKÖN ÄR DEN !

OCH SÅ KÖPTE MAMMA ETT REGNTÄCKE TILL VICTOR
Ska ju dit imorgon med, men då ska vi bara byta mössorna till storlek COB istället för PONNY...men om dom inte har den röda i COB får jag byta hela settet... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0