♥William♥

Idag var William bäst ♥ Han var riktigt duktig.

Jag började med att skritta fram i typ 10 minuter, sen travde jag lite då och då då hästen som var inne i ridhuset var liiite crazy xD

Sen började vi att typ skrittam och få han lite mer "hallå, lyssna på mej nu" och han lyssnade på mig efter en stund.
I traven var han fin. Sen tog vi lite galopp. Efter det var det skritt och drickpaus ;)
Sen tog vi lite trav, lite galopp o.s.v...
Kan sammanfatta träningen som En utav dom bästa ♥♥♥

Det känns verkligen som om att jag fått tillbaka det jag har fått slitit och kämpat detta år, med både William, Farina och Victor fast jag har haft lite "fusk" med honom...♥


I love you so much, my darling ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0