Ändrade planer.....

Hejjjjjeeeejjjjjeee!! (←haha) 
Vi skulle (kanske) ´åka till Till Häst och Hööks. Men det blev lite ändrade planer. För Viktor brorsan vill åka och leka med andra kusinen. Och då passar vi på att hämta hem William. ;D 
SÅ, det blir kanske hööks imorrn, för vi ska  ända till M-berg och köpa presenter till Pappa som fyller på onsdag!:D





Jag tänkte ha en liten tävling!

Och då går det ut på att gissa!


VAD ÄR DET JAG VILL HA PÅ HÖÖKS?

En ledtråd; Det är någotsom finns med i höst och vinterkatalogen.
Men det är inte grimman eller tränset som jag har visat er redan


VAD VINNER MAN DÅE?  Jo, en gästbloggning!

Och tävlingen avslutas när jag varit på hööks:) så troligtvis imorrn! ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

kanske något shabrak eller benskydd eller pandband eller rid vantar!

INTE EN BLEGASTE ANNING:)

2011-07-25 @ 14:48:24
URL: http://superpoonny.blogg.se/
Postat av: Louise-hästblogg

oj va svårt!! Tror att det är något schabrak!! Eller hjälmpåse men det kanske var tillhäst?

Annars är det nog benskydd till Farina :)

2011-07-26 @ 00:16:42
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0