I'm sorry!

Heeeeeeejjsan...
Ledsen att jag inte bloggat på länge. Mitt tidsinställda kom upp:D  .

Jag sov ju över hos kusinerna (fast en var hemma, den andra var hos oss) och William var ju med. Vi red ut och när vi tog in nordisarna och Svante så red Bellan lite på William på ridbanan och på var ha piiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg, så jag fick rida lite, i 15tums sadeln, haha det är min gamla men vi sålde den för den var förliten (trodde vi, ;D). Men sen red hon i allafall ut med mig, karin, anna, valle, svante och lukas. Svante är en halvblods valack som är  t-märkt. Det är Bajs att han är det, för en sån snäll häst som han är har jag aldrig ridit tror jag, inte så stor i allafall.
Vi galoppera upp för en backe, det tror jag Niiiise (william) tyckte var skojj, för vi bor på närkessläten (stav) och det finns en enda backe och den är det sååååååååå mycket träd i/på så man knappt kommer upp xD.
Sen har vi inte gjort så mycket mer. Vi släppte ihop William och Krisma (bellans shettis) tillsammans och det gick bra den förts akvarten men sen stog dom och bocka/kicka mot varandra och lilla snutten råkade sätta sig på krisma, William♥♥♥♥♥♥♥

Och om ni vill se karins hemsida? klicka här då! Hon har turidning på nordisar, söta nordisar:)

Bellan & Figgis

//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0