MINA MÅL MED FARINA!

Mina mål med Farina är

Just nu är det mest bara att få iordning henne, styrningen är ett litet problem.
Men när det funkar vill jag tävla i hoppning mest, men även i dressyr. Och innan min tid är över med henne ( det är många år kvar) vill jag ha tävlat MsvB. I dressyr vill jag ha debuterat Lb, för det har hon kapacitet för.
Sen skulle jag vilja prova på fälltävlan också.


Tävlingar jag vill tävla med Farina

Julihoppet, det är en ponnytävling i hoppning som ryttarkamraterna arrangerar (stav) varje år. Det är klasser från Ld-Lc (kommer inte riktigt ihåg om dom har Ld?!) till MsvA. Så sverigeeliten kommer hit (oftast!) Men jag tycker det skulle vara riktigt coolt att vara med i julihoppet. Det är ett meeting (stav) i 3-4 dagar, tror jag(!)
Sen kommer ju Victor hem snart också, och då kanske jag ska vara med med han också:)

Sen är det en massa andra tävlingar som finns, men just julihoppet är något speciellt, konstigt nog :P


Deras hemsida !!!


/kram Wilma

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du ska hoppa så där högt behöver du nog kunna "dressyra" minst LA... :-)

2011-08-03 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0