Mini-tävling

Tänkte ha en liten tävling.
Det går ut på att komma på något jag ska skriva om.

SÅHÄR GÅR DET TILL
Du kommenterar vad du vill läsa om. Och när jag fått in tillräckligt med förslag skriver jag om dom, inlägg för inlägg. Och sen får ni rösta 1 till 5, motivera gärna varför ni gav det ilägget just en 3;a t.ex...
Sen när dom ...beror på bur måga förslag jag får in (men jag tror det blir dom 5 bästa om det är 10 förslag, är det 4;a förslag blir det dom 2 bästa som går till final). Och de som går till finalen skriver jag igen så ni kan läsa det igen sen får ni rösta. Och det bidraget somm vinner då? Jo, den som kommit med förslaget vinner en gästbloggning.

Tycker ni det är en bra tävling?

Ni har nästa två veckor på er då jag inte är hemma. Så kom igen nu...
/kram Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0