NYTT DRESSYRTRÄNS?

Jag funderar på att köpa ett nytt dressyrträns. Jag har ett med jag skulle vilja ha ett nytt. Men det jag har är jättefint och det har jag fått av bästa pappa, Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack pappa♥!
Och hööks har kommit med lite nya snygga dressyrträns. Ett av dom fick mig nästan att börja dregla, så snyggt var det faktiskt.
Såhär ser det ut↓

Snyggt vaa? ;D   



Sen är det bajs att jag växt  ur William för det finns  mycket jag vill ha till honom, och han ska faktiskt få en(/flera grejer.
Det är bla det här;

Sen har jag även hittat lite limegröna saker på hastnet:)


INTE bettet, bara luvan i shettis storlek för ♥ William ♥ har små öron♥ 
                                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0