Pinsamt värre

Ledsen för jag inte bloggat ordentligt på ett tag. Har inte haft lust när det varit typ 25-30 grader ute!
Men idag hjälpte vi Tina (min faster ) och farmor och farfar, tina skulle ha en massa saker på ikea, och farmor och farfar skulle ha nåt på bahouse (stav) så då fick vi köra det i transporen. Haha, när vi var påväg från tina och skulle till farmor o farfar så kommer Britt Pärsson (hon var stildommare igår) och går med sina hundar, och tina hade vevet ner rutan lite för det var ganska varmt och då säger vi såhär;

W - Titta, där är Britt Pärsson! Hejhej Britt (jag vinkar asamycket)
B.P - (hon vinkar och ser jätteglad ut)
W - Hon känner mig :)
T- Ne, men jag tror hon  hörde när du vråla så för fönstert var öppet, heheheheh.........!
W - HEheeeeeeeeeeeeeeeeeeee (då ville jag bara försvinna) 
 
Asså fettpinsamt!



Tävling på Viby - 30/6 - DIV III final
Jag skulle rida/hoppa clear round och lagklassen.

Clear rounden var rätt bra. Men han REV ett hinder, han har aldrig rivit förut. Men jag tror det berodde på att jag lutade mig framåt för mycket, men han var jätteduktig. 
 4 fel alltså


Lagklassen var ju det jag längatat mest till. Jag var felfri till sista hindet, där tog det STOPP. Haha, jag ramla va, men stiglädret gick sönder!
När jag kom till sista kurvan/hörnettänkte jag; Ska jag driva på, men då kanske  han stannar, eller ska jag lita på han, och bara driva lite? jag litar på han, men det skulle jag INTE gjort, för dte var en ganska store oxer och då stanna han xD
Men jag har raderat 9;an och tänker bara på de 8 andra istället, hehe!
Men jag är jättenöjd med han ändå.
Inte kanske den bästa sista tävlingen för oss tillsammans, menmen

Jag måste bara få dissa underlaget. till C&R på framridningen dammade det jättemycket, sen innan lagklassen kom det en lite regnstund sådär en kvart eller nåt. Och blev bana jättetung!!
KOM IHÅG; Min åsikt!
Fick inga bilder, men jag har en (har flera, men jag vet inte om jag får visa dom för Lollo)

Det hindret jag hoppar på¨bilden, det var det första hindret i lagklassen igår och förra gången, och om jag inte minns fel var det första hindret i Lc förra gången också?!?!?!?!?!


Jag skrev ju aldrig om ridlägret heller

Dag 1 - derssyr  - Farina
Hemskt. Hon ville ingenting, eller jo, jävlas med mig! Det finns bilderso jag kan länka om ni vill?!?!????!
Men ridläget var askul!!
Och träningen var för  Ekan det bästa!

Dag 2 - hoppning - William
Det var för Mia Carlbäck! Hon var jättebra!
Det måste vara den bästa hopplekion någonsinn. ´Jag hoppade Komb för första gången. Och vi värmde upp med att trava och galoppera över bommar/cavaletti och jag hoppade med Johanna
cassndra och Sofia, och det var två Maxade c-ponnyer, och en stor häst. och det var ganska lång mellen bommarna, och min lilla William klarade det klockrent:)
Sen  hoppade vi en bana och då hoppade jag höjdrekord med William, 85 cm!
Han var jätteduktig!!

Sen var det avslutning med grillning och lekar, vi kunde inte vara med påm lekarna för att vi åkte med cbweobc och vuxivswouq och hennes ena lillsyrra var hos sin farmor så då behövde hon åka hem. Had egärna varit med på lekarna. Men jag vann tippspromenaden,  7/12 rätt och så var jag närmast i utslagsfrågan
Jag vann marabou kakor, yummiyummi!



Och alla bilder från dag ett Som Lollo och Us tagit
https://picasaweb.google.com/109457042223455076662/Ridlager2011?authkey=Gv1sRgCOP9mLTd7fiS6gE&feat=embedwebsite#

Och här är dag 1 del 2
https://picasaweb.google.com/109457042223455076662/Ridlager2011Nr2?authkey=Gv1sRgCI3moNW1ucjLwwE&feat=embedwebsite#

Tack för ett fantastiskt ridläger!


I tisdágs var det erikaträning i kappetorp. Det gick bra, farina var ganka seg, men det var 25 grader varmrt, förstår henne! Men det gick riktigt bra faktiskt

Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt
//Wilma

Coolaste bilden som Lollo tagit

Och failbilden hon tagit


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e för go du Wilma! ♥

2011-07-03 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0