Sista inlägget

Nu är det sista inlägget innan vi sticker. Har gjort ganska många tidsinställda så bloggen är i lite update i allafall.
När jag kommer hem vill jag ha besöksrekord och många snälla kommentarer:) snälla, kolla min blogg.
Och glöm inte heller att rösta på mina bilder varje dag:):):)=D
BILD 1

BILD 2 

Snälla rösta! Men glöm inte att gå in på mailen för att göra nått, om du inte gör det räknas inte rösten....

Nu måste jga packa.

Hejdå bloggen.
Kanske blir något inlägg so jag kan skriva direkt men då komme rdet inte finnas Ä, Å och Ö.

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
/kram Wilma
här är williamhär var min  första ponny!
Det var alla bilde rjag ladddat upp och visat er♥

Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Skulle bara förvarna dig, att du har vunnit gästbloggningstävlingen på min blogg. Om du inte skickar in ett inlägg innan onsdag kväll så dras en ny vinnare!



här är länken till inlägget:

http://mysweetdarling.blogg.se/2011/july/the-competition-is-finished.html

2011-07-13 @ 12:13:40
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag kommer följa dig och kommentera som attan!! ;) hade bäst!! Fick fortfarande inte ditt lösen till bloggen dock...

2011-07-18 @ 11:33:03
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0