Bad update

Hejjsan! Ledsen för att jag inte bloggat på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Men jag har inte haft någon lust alls. Men bästa jättesnälla Lollo har hjälpt mig att få upp headern. :D
Nu återstår bara det sista "finliret" sen tror jag att bloggen kommer se ganska bra ut.
Jag har ju varit på ridläger Onsdag-torsdag (förra veckan) , men det skriver jag om senare.
Och så är det FINAL i DIV III ju. TAGGA...
Ni glömmer väl inte bort frågestunden?  Alla frågor är välkommna =P...hehe.
Men nu ska jag gå ut.
Och jag vet att Dag 1-13 har stannat upp lite. Men den fortsätter idag eller imorrn, beror på  mig, HAHA

Frina tjej♥!

//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0