Bara 99 gånger kvar.....

Hallojj!! Idag red jag ju Farina. De har stått inne nästan hela dan för det regna. Så Farina har stått och samlar energi hela dan och då blir det ju inte bättre när hon redan är pigg. Och Viktor fick en ny cykel idag, och då ville han cykla med. Men Farina vart lite övertaggad så han fick inte följa med. Och sen börja hon och stanna och när jag försökte vända tillbaka henne, så reste hon sig. Men jag satt kvar. Asså, både William och Farina fattar inte att det är en fölunge(en som bor nära oss har precis fått två fölungar:))De fjantar mest, ungefär som Farina idag.
Iaf, vi gick en bit till sen vände vi och gick hem. Jag skule rida på ridbanan. Och då vill hon inte gå in så hon snurar runt, och reser sig, och välter bakåt. Jag ramlar såklart av och hon sätter sig nästan på mig, men vill  i bata en sak?? Jag fick endast ett litet skrapsår(det började inte blöda,Vart blev bar lite röd) och sen landa jag på en liten sten, så jag har ett litet blåmärke på låret. Asså, snaka om tur, jag kunnde fått en 350 kg häst över mig, och jag kunnde varit Pannkaka  just nu, snacka om änglavakt, fast så illa var det inte. Men ändÅ. Men jag lever.
Och farina skadade sig INTE, hon vartmest skitig xD

Sen red jag lite, men sadeln luta bakåt PGA att jag hade en padd under och då kunde  jag inte sitta ordentligt.
Fick inga bilder...


Imorrn ska jag vara hos Farmor & Farfar. så update kommer inte ligga på topp på dan, men på kvällen (Kanske)
Och på tisdag ska farmor (världens bästa) vara här för Ville är på fotbollsskola och då är hon här så jag får alldeles färsk mat:) och så måste jag fixa allt tills på onsdag, för jag ska vara funktionär på P&J. Vad tror ni jag ska göra?
 Om dte är någon som gissar rätt, får den en länkning, om det är någon jag känner kanske den får gästblogga, vem vet??..?..?

Iaf, sen är det ju ridläger ons-tors, längtar som t*san asså, och de som sk avara med känner jag:)

Failbild, ser ut som han stannar xD men hoppet vart blev såhär;


Plutten♥

//Wilma


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var tur du, att det gick så bra. Hon behöver nog lära sig vem som bestämmer, tror jag. Och att du har tagit sommarlov märks visst redan på stavningen ;-)♥♥♥

2011-06-19 @ 22:55:53
Postat av: Lollo

Nemen lilla Wilma! Va läskigt! Tur att det gick bra! Du får ju inte skada dig!!



Jaa, blir superskojj på ridlägret!! Ska fota er massor!!

2011-06-20 @ 13:36:04
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0