Calippo

Tjha! Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har badat i poolen, det var 21 grader:) Var bara tvungen asså.
Sen åkte vi till "macken"och köpte glass. En calippo blev re.

Sen ska jag och mamma till Hööks för att mina ridstövlar har gått sönder, dragkjedjan alltså.  Hoppas att vi får byta, för jag MÅSTE ha ett par till på torsdag då det är DIV III final.Sen blir det säkert lite mer, det är ju SOMMARREA.
Jag ska även köpa ett par svarta ridbyxor, och kanske en marinblå huva, med silverkant, jag har en med guldkant, och då behöver jag guldboots. Orkar inte förklara. Mejag har ju ett schabrak med silverkant(det ska jag har på finalen) och jag ska kanske ha mössa på William(för han är såå ljudkänslig, haha skojja, men det blir gulligt) och jag har en med guldkant, men då behöver jag guldboots, om jag inte får en luva då rah!

Glassen




Och schabraket + mitt eventuella köp; mössan



//Wilma


Kommentarer
Postat av: maja , siktar mot topppen inom hästsporten !

sv ; okej ! :)

2011-06-27 @ 18:56:52
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0