Vad har jag gjort de dagar jag inte bloggat..?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Har inte bloggat på länge pga att jag inte har haft tid, lust ork, ja ni fattar nog.

Iaf, i måndags var det skolavslutning. Skönt.
I söndags red jag på William ut i skogen med mamma. Det är kul att rida ut för det ligger som små träd över vägen och då kan man hoppa över:):) :D
Jag red även Farina på banan, jag red med dressyrsadeln. Och det gick jättebra, hon var lugn och lyssnade på mig. Och vi fyllde även poolen. Vattnet har varit som varmast 16 grader, buUuUuUrrRRrrRrRrrrRR.....
I måndags red jag på Farina ( på banan) och då red jag i stübben sadeln. Och det ridpasset blev en KATASTROF. Asså, hon gick på  snedden  typ hela tiden. Asjobbigt....
Menmen.....
Igår var jag och mamma och kolla på P&R (Pay & ride). Det var några som skulle rida som vi kände. Josse red på Ayla, och det gick bra.
Amanda var också med, vi såg bara Lc:1 och hon skulle vara med i Lb:1 , tror jag, men det vart så himla kallt så vi åkte till Hööks och Till häst. Vi skulle  ha köpt ett par svarta ridbyxor som det var extra pris på men det fanns inte i min storlek, :(:(:(, så vi åkte till tillhäst, och dom hade ett par svarta som möjligtvis skulle passa, med de var alldeles för långa. :( så¨vi åkte hem utan svarta ridbyxor.  Jag har hittat ett par svarta ridbyxor med swarovski och det är lite extrapris:):)
Har även fått bilderna från Lollo som hon tog på VIby, det är jättebra bilder, ni kanske får se dom, men de´få rni se sen isf.
Nu ska jag gå ut och lägga in spån i boxarna, sen ska vi äta, sen ska  mamma på möte och när hon kommer hem sks jag rida på William och Farina


Ridbyxorna; ↓ Lånad bild från Perfectpony.blogg.se

William i viby
 Lollo har tagit bilden...:)
//Wilma


Kommentarer
Postat av: Lollo

Roligt att du gillade bilderna! :)

2011-06-15 @ 15:55:50
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0